Kategóriák
Kategóriák
Elérhetőségek:

Telefonszám: +36-30/633-1383

Email: postmaster@retroauto.hu

TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Hírlevél

Lada


Lada alkatrészek

Új és Gyári Lada Alkatrészek Raktárról

Minden Lada modellhez kínálunk alkatrészeket
legyen az 2101, 2103, 2103, 2104. 2105, 2107, 2110, Niva vagy Samara.
A márka hosszú múltra tekint vissza Oroszországban, és jól ismert a posztszovjet országokban;
a Lada járművek alkatrészei megfizethetőek és jó ár-érték arányúak. 

A Lada másnéven Zsiguli nagyon népszerű autómárka népszerű volt a maga korában is de szerencsére az eltelt 30 év után is közkedvelt modell a
kocka formájával és az egyszerűségében rejlő szépsége miatt.
Hátsó kerék hajtása télen sok örömöt tud nyújtani de verseny autóként fpleg a rally sportban kiemelkedő a teljesítménye a Lada modelleknek. 

Lada alkatrész választékunk gyári Lada és utángyártott alkatrészekből áll. Minden autóalkatrész amit kínálunk raktárról elérhető. Kiszolgálunk Lada alkatrésszel magánszemélyeket és viszonteladókat. A Retro Autó Kft. teljes Lada alkatrész kínálatát személyesen üzletünkben is felfedezheted ahol még több alkatrésszel és különlegességel várunk. Megtalálhatod a Lada alkatrészek teljes skáláját a Lada futóműalkatérszektől, Lada karosszéria elemeken át a Lada kiegészítőkig. Lada alkatrész készletünk tartalmaz gyári és utángyártott kivitelt. Ezek mind elérhetőek a Lada típusok felújításhoz és javításhoz is megfelelő minőségben.




Lada Modellek:

  • Lada-2101-07 (Zsiguli)

  • Lada Niva

  • Lada Samara

  • Lada 110, 111, 112

 

Lada-2101(VAZ-2101), a Fiat 124 -es modellen alapul.

A két autó felépítése hasonló, de a lada motorja fejletebb volt, mint a Fiat 124 motorja.
A motor pörgősebb, rövidebb löketű lett. A 73*71,5 mm-es furat-löket arány 76*66 mm-re változott a ladánál.
Továbbá a Zsiguliba felülfekvő vezérműtengely került.
A vízszines áramú Solex karburátort egy 32 mm-es Weber porlasztóra cserélték.
Erősebb váltóáramú generátort kapott, így a feszültségszabáloyzót is lekellett cserélni.
Kétkörös fékrendszer és dobfékek voltak a Lada 2101 -en.
A Lada 2103 már vákumos fékszervót, előgyújtás-szabályzó és önbeálló hátsó féket kapott.

Továbbfejlesztett Lada Karosszéria

Fejlesztették a karosszériát a Lada-2104, Lada-2105 és Lada-2107 típusoknál. Halogén fényszórókkal valamint új, mikrokapcsolós takarékrendszerrel szerelt "Ózon" karburátorral és a VAZ–2105 korszerűsített, fogasszíjas vezérlésű motorblokkal volt szerelve.

1977-ben jelent meg a Lada Niva típuscsalád.

Ez a terepjáró újdonságnak számított nem csak a Szovjetunióban, a világon is, mivel azelőtt nem gyártottak sorozatban önhordó karosszériával terepjárót.
A karosszéria szakított a Fiat 124-es örökségével, a motor és a hajtáslánc egyes elemei viszont a korábbi típusokkal mutattak rokonságot.
Állandó összkerékhajtással, zárható központi differenciálművel, illetve átalakított fékrendszerrel készült.

A Lada Níva konstrukció nagyon sikeres és népszerű lett.


Többszöri átdolgozás után jelenleg is gyártják Lada 4x4 néven. Nemzetközi versenyeken is szép eredményeket értek el vele. Motorját a VAZ–2106-tól örökölte.
Az 1600 (79 mm x 80 mm) cm³-es változaton kívül készült 1500 (76 mm x 80 mm) és 1300 (79 mm x 66 mm) cm³-es is.
Később 1993-ban modernizálták a típust, ekkor a beltéren és a karosszérián is változtattak egy kicsit (az utóbbinak főleg a hátulján), azonban a legnagyobb változás a motortérben volt: a motor térfogata 1700 (82 mm x 80 mm) cm³-re nőtt és elektronikus befecskendezőt kapott - kezdetben központit, később hengerenkéntit.
(Ekkor egyébként a 2104, 2105, 2106, 21061 és 2107-es modell is megkapta a hengerenkénti befecskendező rendszert.) 1994-ben mutatták be először a VAZ–2123-as Nivát.
Ez a Niva család modernizációja volt. Ezt a projektet a General Motors pénzelte (-li). Ebben az autóban jelent meg a 2000 cm³-es (86 mm x 84 mm) Lada motor, de szerelték az 1700 és az 1800 cm³-es benzinesen kívül 1800 cm³-es Opel ECOTEC motorral is, dízelből pedig az 1800 cm³-es Lada turbót kapta meg.
1995-ben megjelent az 5 ajtós, 2131 gyári kódú változat, melyben már 1800 (82 mm x 84 mm) cm³-s motor is volt. Az autók kaphatók voltak dízelmotorral is 1452 (76 mm x 80 mm), 1524 (76 mm x 84 mm), 1774 (82 mm x 84 mm) cm³-es Lada (szivó és turbó verzióban is) és Peugeot 1905 (83 mm x 88 mm) cm³-es motorral, melyből szintén volt szívó és turbó verzió is.